منتديات نهر الحب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اموت اهون من انى احب تانى

3 مشترك

m6 اموت اهون من انى احب تانى

مُساهمة من طرف الفرعون العاشق الأربعاء فبراير 17, 2010 12:51 pm

مش عارف ليه البنات بتعمل كدا براحه على الشباب الحب مش حرام انا اعرف ان البنت لما تلاقى اللى يحبها تحافظ عليه بصراحه انا هحكى مشكلة واحد غالى عليا اوى من اعز اصحابى اصحابى ايه ده يبقا توأمى اخويا وهو فى سنى
بصوا هو كان شخص عادى بس رقيق اوووووى اتعرف على بنت طبعا بدون ذكر اسماء قعدوا فترة قليله خالص وقالتلوا انا بحب واحد وكدا ولكن شكله مش حاسس بيا (بتصيع ) قعد قنعها انها تقوله وتصرحه بمشعرها احسن من ما تنجرح وهو مش مرتبط ويمكن يحبها وكدا اقتنعت وراحت قالتلوه بحبك شفتوا الصياعه هو حبها وكان معجب بيها موت بس ما ردش عليها نفس اليوم خايف عليها شويه ليكون مش بيحبها لكن فضل سهران ومش جايله نوم وكلمها وقلها وانا كمان بحبك وطبعا اسبوعين وقالتلوا عندى ظروف ونتكلم يوم الجمعه قبل الصلاه قال ماشى بطلت هى تتصل خالص قال ماشى مش مشكله اتصل انا فضل متمسك بيها وهى تهرب بطلت ترد عليه وعملت تجاهل لرقمه كل ما يتصل مشغول وبزى اوك بقا يكلمها من عند اصحابه وتقوله ظروف طب مدام هى ظروف ما ترد عليه من رقمه زى ما بترد عليه من بره بعد كدا سلم هو للامر الواقع ولكن ما سبهاش رح جاب خط جديد علشان هى نور عينه ومش هيكلمها علطول من عند اصحابه اول مره يكلمها من رقمه الجديد اللى شريه علشان يكلمها قالتله ما تتصلش هنا تانى قلها اوك انا اسف شوف الغدر قعد فترة حاول ينسها ولكن والله ما نسيها لحد ناو بس كدب على نفسه وقال انا نسيتها رغم انوا مش بينام والله ماشى ده اول حب
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

تانى حب

بنت يعرفها قعدتت تقولها انا بحبك موت ومن غير اى حياء ولكن هو ما يفرقش معاه هو بيحب البنت الصريحه وقعدت بقا تتصل بيه كل شويه وانت وحشتنى انا بحبك موت والرسايل بقا (صياعه )والله قال فى نفسه يمكن بتحبنى بجد صدقها وكانت غلطته وياريته ما صدقها كانت مش غلطه اكبر غلطه والله المهم بطلتت تصل كالعاده عادى كانت بترن بس وهو العبيط يتصل بس كان حبها خلاص لكن انا قولتلهانت بتحب الاوله مش التانيه وطلع كلامى صح بعد يومين بتقوله انا اسفه انا كنت بغيظ بيك حبيبى بس وماتزعلش منى بزمتكم شوفتوا لعب فى القلوب كده مش ده حرام والله لو مكانه كنت هموت نفسى لكن اديانا جمبه احنا واصحابه واخواته والله فعلا صح اعرف راجل تعيش راجل وتموت راجل اعرف بنت ............ مش هكمل لانى هعيط عليه والله

Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
ايه رايكوا بقا فى البنات انا عارف انوا مش كلهم بس الاغلبيه والله كدا واقسم بالله دى حقيقه مش خيال ولا فلم وده صاحبى فعلا زى توامى والله ربنا معا الكل ويهدى الكل
الفرعون العاشق
الفرعون العاشق
Admin

m6 رد: اموت اهون من انى احب تانى

مُساهمة من طرف rattore الأحد مارس 07, 2010 3:55 am

والله يا فرعون هي تجربه قاسيه جدا بس انا عندي كام ملحوظه كدا
اولا صديقك ما بيتعلمش من اللي بيمر بيه بمعنى انه ما اتعلمش من التجربه الاولى
ثانيا الواحد فينا لازم يتأكد من مشاعر البنت نحيته
ثالثا مش عشان اعجبت بجمال وحده ابقا بحبها, ولازم هو اللي يختار مش اي واحده تيجي تقولي بحبك تبقى بتحبني
واخيرا قول لصحبك مايزعلش وعلى رأي المثل اللي يبيعك بيعه وماتندمش عليه
وارجو ان يتعلم صديقك من هذه التجربه في المره القادمه
rattore
rattore
GENERAL

العمل/الترفيه : طالب
المزاج : nice

m6 رد: اموت اهون من انى احب تانى

مُساهمة من طرف Admin الخميس مارس 11, 2010 7:02 am

صح يا معلم هو ده راى برضه
Admin
Admin